Ameera Adni Rose a.k.a Gayah Rose hokeyyyy!!




بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

✿ السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ✿


Salam malam semua..malam malam ni tetiba rajin lak BW, pastu cam rajin lak nak upload gambor ngan update blog..boleh gitew..okeylah sementara BE masih rancak ni adalah lebiih baiknya ibu rajin rajinkan diri menghapdet blog. BW pon kena jugak rajin rajin siket...seronok gak BW bila dah lama tak BW.


Nak hapdet pasal apa lak ni yek?? cakap tadi kemain lagi cam rajin shangat. haha..idea pon tarak tapi rajin katanya..nak merapu meraban lagi le tu..ahhhh!! ada ibu kesahkan?? moh ibu haplod gambar anak dara satu satunya tu. Siapa lagi kalau bukan Ameera Adni Rose si empunya nama...ibu shayaaaaangggggg Ameyaaaa!!



kemain susah nak ambik gambar dia ni..makin besar makin pandai lak malu malu nak bergambar..ahaiii Ameya!!


ibu suka toncet toncet tinggi tinggi rambut dia ni...makin lama makin panjang lah tu nanti.
Comel je rasa tengok rambut dia toncet tinggi gini...keeennnn??



ni baru baru dapat kasut baru..kemain ko kasut gayah rose niha
yang milihkan kasut ni pon boleh tahan jugak stylo orangnya..sape lagi kalau bukan abang attam dia tu..
sayang naaa kat adik gegel dia yang seorang nih...yg abang nenial pon sayang jugak..dok berebut rebut pilihkan kasut tuk gegel dia nih...tapi abang attam yang menang..warna biru terang  plus oren terang lah jadiknya...memang kale attam tu...kalau ibu ngan abang nenial baru sama taste nya...hehe next time ibu bagi abang nenial yang menang pilih pulak eh?? hehe



yang ni sebenarnya baru jek mandi...tapi nape tah si gayah rose nampak cam busyuk2 aje!
keennnn?? memang muka mintak kena gomol la ni jawabnya...



makan eskem ngan abang attam...diaaammmm jek. Ibu cakap jangan makan sepah sepah...baikkk je dia duk makan situ. emmmm bagusslaaaaa...letih ibu tak henti henti nak ngelap jek. hehe



ceh! ceh!



yang ni pengaruh kuat abang abang dia..semua abang buat dia nak ikut...men ikuuuuuuut jek
dia tak tahu yang rupa dia tu dah macam orang mengandung 9 bulan 10 hari. heh!




sekejap masa berlalu..anak dara ibu ni dah besar...dah nak dekat 2 tahun dah usianya...selama tu jugaklah ibu berjaya BreastFeed dia. harap dapat diteruskan lagi selagi mampu. Ayah dia dah timbul bunga bungaan nak tambah lagi....ayah ingat cam senang jek order order nak tambah lagik nih??
ibu lom ready lagi...hihi, cam tak larat laaa sebab menyusukan anak dara seoorang nih!! lasak wek gayah rose nih! macam nak tercabot kaki tangan dan badan...tapi tulah..mulut ibu jugak yang lancar cam air paip dok tunjuk terer kat orang..bila orang tanya jek anak berapa orang...jawabannya "baaarruuu 3 orang" tak cukup lagi lah konon tuh!! tunjuk lagi terer..mampu gamaknya nak beranak ramai ramai..ayah pasang telinga jek bangga bini aku kuat beranak ramai ramai nih!! hua hua...kenalah redho..ada rezeki jangan di tolak. Syukur Alhamdulillah kalau di beri rezeki lagi lepas ni. Akan ibu jaga sebaik dan semampu mungkin. InshaaAllah Amin yarabbal alamin.


okeylah dah larut malam..tara ku cha..tara ku cha...
ibu nak beradu..hehe gud nite semua. sweet dream. happy reading!!


P/S : panjang jugak merapek malam nih...





kalau suka LIKE k... :D

6 cuties - nak komen? KELIK SINI pon boleh!!:

Lelord berkata... Reply To This Comment

ekekekkee toncett tu x menahan

eima berkata... Reply To This Comment

sgt la comey ... yg moncit tu paling cute ...hehehe

Nafira usof berkata... Reply To This Comment

Kiut lah Ameera nih.
geram sangat tengok bila dia senyum.. comel~

Waaahhh.. dh boleh ikat yer rambut dia. bila dah ikut rambut nampak lagi gegel~

comelnye kasut dia~ abang Adam pilihkan yer~ kemain menyerlah warnanye~

tudiaaa.. kalo dapat makan ais kream.. kemain tekun makannye yer~
tak pandang kiri kanan dah~ hehehe

hahahahahaha.. comel sangat bola dlm baju tuh~ abang2 dia membuli lah tu yer~

Kagum lah mama pada orang yang x serik2 nak beranak nih. nak mintak semangat sikit lah pada orang yang suka beranak.. hehehe

Zasillah Ariffin berkata... Reply To This Comment

@Nafira usof geram kan mama tengokkan gelagat anak dara hehehe

Zasillah Ariffin berkata... Reply To This Comment

@eima tulah gelak jek tengok dia moncet..hahaha

Zasillah Ariffin berkata... Reply To This Comment

@Lelord suke ling toncett dia..kepala bulat empat segi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...