:)




بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
✿ السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ✿


Salam malam semua...ha malam pulak ibu update blog ni. Ikut kesempatan ibu lah ye.. :) Okeh malam ni nak aplod 2 menu jek..simple tapi sedap. konfem sedap!! :) ni menu tuk dua hari yang lepas kot ibu pon tak hingat sangat sebab hari ni ibu tak cooking sebab keletihan melanda. So hari ni ibu rhat rehat besok baru sambung masak InshaaAllah.


Malam ni ibu suh ayah tapaukan nasi goreng kampung jer kat kedai feveret ibu...semalam punya sup daging yang ibu cooking malam malam semalam masih ada lagi. Perghhh!! memang kena kena lah tu mantop pasangannya. Kat kedai makcik tuh masak nasi goreng kampung punyalah sedap!! secukup rasa!! ni tengah merenjes jer air liur menahan lapar...heheh!


Okeylaahhhh...jom troll 2 menu nih..


Sotong masak kunyit...
haaaa...gitew namanya.
ibu tak tahu nak letak nama menu nih...hentam sajalah labu
yang penting menjadi kegemaran encik suami
suka sangat dia ngan sotong ni
asal sotong jek masaklah apa pon
sukaaa jer dia :)


ni lak yang ibu masak malam malam semalam...
siang tak masak konon malas nak masak..
tetiba ayah balik teringin pulak nak makan meehoon sup
tapi nak masak sendiri...
tak nak beli punya
dalam sejam lebih ibu kung kang kung kang kat dapur bersilat
akhirnya siap jugak menu ringkas nih...
lama tu masak nak tunggu daging empuk
sup daging gitew...ermmmmm yang ni feveret ibu
alamakhaiiii sedapnyaaaaa...nyum nyum
:)


yang ni menu hari hari ibu
hari hari ibu makan menu nih
sedap nih budak nih
geget geget daging dia tuh
ermmm Ameera Ameera
dah dekat 2 tahun dah..bulan 8 ni InshaaAllah masuk 2 tahun ibu Fully BF dia nih
Ibu harap sangat dapat lepaskan 2 tahun
nak sangat sangat!
InshaaAllah tetapkanlah hatiku, kuatkan lah semangat ku Ya Allah
Aamiin Yarabbal alamiinnn...


Okeylah..nak sambung tengok TV sementara menunggu cik abang balik bawak nasi goreng kampung yang meletop kebabowww tuh.
:)


P/S : lapar nyaaaaaaa









kalau suka LIKE k... :D

0 cuties - nak komen? KELIK SINI pon boleh!!:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...