:)


 photo bismillah_zpse3a79df3.gif


Salam petan semua...ha petang gini update blog syok jugek yek...harap si Ameera tak kacau ibu. Adeii apa pon ibu buat semua dia nnak kacau. Letih ibu tapi layan jeeee...Oye hari ni macam biasa macam selalu ibu update menu. Hari semalam punya menu, hari ni punya menu bubur lambuk jer. Alhamdulillah.


Semalam punya menu ibu masak apa yang adooo kat dlm fridge. Habiskan lauk yang ada dlm peti sejuk tak mau membazir. Tunggu hujung minggu baru encik abang ada masa beli lauk. Semalam dah rindu sangat nak masak asam pedas..sooo ibu masakkan jugak ikan apa jer yang tinggal tu. Tak kira lah tu yang penting asam pedas.. kannnn??



Asam pedas ikan kembung...haaaaa mantap tuh...hihihi
sungguh pun kembung, tetaplaaaah enak...
yang penting asam pedas...


macam biasa...ulam takder
stok habis...


ikan kembung jugak...goreng..
mmg kena la tu...nyummmmm


belanja gayah #selfie satu...
geramnyaaaa omelnyeeeeeeee



p/s : ...................................



kalau suka LIKE k... :D

1 cuties - nak komen? KELIK SINI pon boleh!!:

Nafira usof berkata... Reply To This Comment

Salam Ibu..
Takpeee.. ikan kembung pon lazat jugak.. lagi2 air tangan ibu.. mesti anak2 suka~

rajin ibu menumbuk sambal yer.. bertuah suami ibu..:)

ikan goreng tu.. kalo makan ngan nasi panas +kicap pon dan sedap kan!
*telan ailio.

Tomeyyynye Ameeraa~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...