Letih yang berbaloi



 photo bismillah_zpse3a79df3.gif


Salam malam semua...pagi buta dah..masih belum tido tido lagi ibu ni sebab takleh tido. Penat sangat cucuk sate sampai takleh tido. Dok belek belek lappy tengok FB, tengok blog pastu mata takleh tido. Kira kira kalau ikutkan penat ni patutnya mmg penat sangat sangat. Tahap kalau sorong bantal terus tido jek..tapi ianya tidak berlaku..muahahaha


Okeylah,, saja nak apdet..apdet sebab ada aplod gambar baru lam FB. Bila ada gambar ada lah bahan ceritanya. Blog ibu ni dari mula mula aktif dulu mmg mesti ada gambar. Ibu suka apdet entry bergambar. Rasa seronok baca pastu ada gambar..lagi lagi skang ni apdet pasal makan makan, lauk pauk..hehehe



Ni sate yang baru ibu cucuk tadi...banyak giler
hehehe syukur ibu makin hari makin bertambah rezeki
makin hari makin banyak sate yang dicucuk
banyak cucuk sate he he he
Tetiba ibu nak share tips, bila kita rajin solat Dhuha memang
nampak perbezaan rezekinya
yang DIA nak bagi..InShaaAllah ibu yakin sangat
dan ibu sayang nak tinggal kan solat sunat tu sekarang
sebab ibu sendiri nampak bezanya bila ibu amalkan dan tak mengamalkan
nasihat ibu, kita berniaga ker..kita bekerja makan gaji ker
cuba cubalah kita rajinkan diri solat Dhuha hari hari
InShaaAllah tuhan bagi rezeki pada kita dengan murah hati. Aamiin.



Mee racun!!
Alhamdulillah dapat makan asa gi Batu Pahat ritu..
yang ni ibu bagi 3 bintang..
ibu pernah makan Mee Racun 8 bintang punya..
tapi ibu tak tahu kat mana lokasi kedai mee racun 8 bintang ni
hehehe
tapi syukur jugak Alhamdulilah dapat lepas gian nak makan
mee racun Batu Pahat.. :)



Yang ni menu biasa biasa ibu
entry lepas baru jek aplod
yang ni hasilnya setelah di mangkok kan
hahaha
selamanya feveret..rasa besok nak buat lagi la
sebelum cucuk sate boleh buat ni
anak3 nak makan..kesian anak makan memilih ni
berlapo la gamaknya dema kalau makan tak kena selera...sedehhhh



Daging Black Pepper Kawww kawwww rasa diaa
yang ni ayah yang masak
mmg mantop
makan ngan nasik panas panas..
TQ ayah..
Ibu saaaayang ayah!! (noktah)
cewaahhh mengado..hahaha



Okeylah tawan tawan ibu,
Hameeyyaaa nak beradu ni
ibu cebok apdet blok
Hameyyaaa boshan tunggu ibu..
dah dah lah tu ibu ashik apdet blok pagi pagi nih..
jom tido ngan Hameyyaaa
gudnaiitttttt

P/S : hehehe...abang dia punya topeng pon dia sibuk nak bedal..mengalaahhh jek abang2 dia ngan dia sorang ni..dialah anak dara sorang, manja lak tuh..tak boleh kena kacau..kalau gaduh dia jek yang menang..org lain kena mengalah jer...Hameyyaa Hameyya..penat ibu.. :)




kalau suka LIKE k... :D

2 cuties - nak komen? KELIK SINI pon boleh!!:

iam Nurul berkata... Reply To This Comment

Memang terliur tengok sate2 tu :)

Zasillah Ariffin berkata... Reply To This Comment

@iam Nurul kan? hehe :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...