Ameera adni Rose dengan gayanya..amboii

 photo bismillah_zpse3a79df3.gif


Salam malam semua...ermmm...ermmm...buntu lak tetiba. kikiki pening lak ibu nak taip apa skang nih. Hari ni ibu ada rajin siket ibu masak masak hari ni untuk ayah special. Dah lama kan tune malas ibu bertapak dalam diri ini. eceehhh. Tulah, rasa macam nak masak..tapi banyak pulak bahan yang takder n dah habis. 


Ni tadi ibu masak sekali bagi habis bawang merah, lada kering, sayur langsung dah takder, lobak...tomato pon abis tadi..kira besok takleh masak lah ni?? muahahahahaha...sapan sapan asik bersambung sambung jek kang malas masak nih nanti.


Eh. tapi ibu ni kalau malas cuma tang masak la..kalau tang kemas rumah ibu buat. Tak boleh tak buat sakit lak mata nih tengok rumah bersepah hah! Kalau dah kemas rumah baru senang hati nak melepak malas malasan ngan anak3 kat rumah...teruk jugak nih penyakit malas ibu..adeiii tolonglah buang sikap nih...tak boleh tahan dah..kalau masak tuh namanya rajin...kalau tak masak tuh namanya malas..gitew ker?? hihihi 


Bukannya apa..ibu kan duk rumah jer kan..tu yang rasa bersalah kalau tak masak..sebab ibu sekali dtg mood tak nak masak buruk sangat..kalau tak masak tu mestilah ayah jek yang masak...dah tu kalau tak masak tu bukan takat 2 ke 3 hari..mau ber tut tut tut malu lak nak ngakunya ha..huh!




Asam pedas ikan pari...yang ni daun kesom takder
tu pasal kurang bahan...lada ngam ngam banyaknya
sib baik hehehe



yang ni sotong masak kunit...sampai skang ibu tak reti nak letak nama menu ni apa
sotong ni menu fav ayah..apa apa berkenaan sotong semua ayah suka makan
ibu masak macam mana pon dia makan jek
sennag men tabur2 jek apa yang ada
yang penting bawang putih, serbuk kunyit, garam, tomato ada
cukup lah rasa tuh hahaha



semalam ibu tunjuk siket jek aksi selfie minah nih...
ha yang nih versi full..pon ada 2 ke 3 snap lagi yang tak muat masuk
macam amcam memek muka dia bagi
meluat ibu nengok
tapi dia suka kenmain huhuhu
kalau ibu perati satu satu gambar dia tuh, ibu perasa memek muka dia ada ngikut memek
muka ibu bila ibu selfie...sama jugak ngan ibu mana puas snap sekali..
mau ada dlm 10 ke 11 snap baru puas hati nak share selfie tu kat dunia maya
muahahahaha...kuat perasan 2 beranak nih
mana tumpahnya kuah kalau tak ke nasi? hihihi



P/S : okeylah...kalau ada modal cerita nanti ibu apdet lagiiii :P





kalau suka LIKE k... :D

2 cuties - nak komen? KELIK SINI pon boleh!!:

ida =) berkata... Reply To This Comment

memang ke nasi la tumpahnya kuah!

amboiiii!!!! sukanya selfie!

Zasillah Ariffin berkata... Reply To This Comment

@ida =) hihihi...kenmain sukanya :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...