Apa apa aje.



 photo bismillah_zpse3a79df3.gif


Salam pagi semuaa...haaa ni pagi lagi ibu update, belum mengantuk dok gatai tangan pegi buat air nescaffe tengah malam buta. Dah susah nak tido ececehh padahal memang selalu tido lewat pon kannn?? macam teenagers lah perasan diri tew gamakyaaaa oiii ibu ibu uiiii


Hahaha...ni nak story pasal apa jek nih?? jap ibu belek belek gambar kat pesbuk. Gambar apa ibu ada aplod 2 ke 3 hari nih...jap eehhh....





owhhhh...ni gambar Ameera Adni Rose
menggayakan gaya rose nya itewww
kenmain haa melaram...melaram no 1
ibu ajar siket2 jek
dia yang melebih lebih
skang ni kalau nak pakaikan dia baju bukannya kerja senang macam dolu dolu
susah uiiii...kenmain memilih nak baju jalan jek
abis kalau baju jalan jer yang di lenjan...besok2 nak berjalan nak pakai baju apa nak uii
selalu teman bertekak ibu dia nilah ha..
bertekak pasal nak pakai baju apa hari ini kann...
alahai anak dara sangat.




owhhhh...yang ini pulak hari ayah cuti kerja...night shift kerja, day shift cuti
jadik kami berkerja shama menganmbil anak2 pulang dari sekolah..
taim ni tgh nunggu abang Danial balik dari sekolah pagi..
suka Danial ngan Adam bila nampak ibu ngan ayah dalam keta tunggu dia kat luar pagar sekolah
sambil nunggu abang danial keluar, adam sibuk nak ber wefie!!
skang kalau ibu nak selfie dah tak boleh selfie sangat
sibuk dema nak mengacau...
layan jer walaupun yg sebenarnya ibu pon sukaaa kikikiki



owhhhh..yang ini Ameera tgh makan kek batik
takde apa apa sangat
saje aplod lam pesbuk
ini pon nak aplod...huahuahuahua



owhhhh yang ini kenalah besarkan gambarnya kan??
haaaa bangga nih dengan kebolehan suami
boleh masak mee bandung dengan jayanya..
ibu pon tak pernah n tak gheti nak masak mee bandung nih!!
sungguh!! sedap ayah masak...tq yah! :)



owhhhhh yang ini yang terpaling sedap sekali
nampak simple kan?? kan??
cer lah buat...jemput2 kelapa (lembut kooo) cicah ngan gula
hallammakkkkkk meletop terbaikkkk enaknyaaaaa
yang ini pon encikk suami yang masak...
kenapalah suami saya nih pandai sangat masak benda yang saya cuma tau makan jek..??
eh. kenalah tuh kan? jodoh panjang namanya tuh...
huhuh!



kicking taste!!
#sambalcilipadiikanmasinpedas
yang ini pon mantoppppp!!
makan ngan nasik panas ngan telur dadar ngan petai (kalau ada)
nilah makanan org malas masak, atau tak sempat masak, atau bz giler giler takder masa masak
menu nih memang enak..tuk tekak orang kampung macam ibu lah kan
tapi nih sambal org bandor pon layan jek
kawan ibu yang jual....ibu beli sebab tak tahan tgk testimoni2 customer dia
kalau awak2 nak order boleh lah usha2 kat IG (instagram) dia
@aida_supermok
SMS/wassap : 0106331535
terlajak laku kooo sambal dia nih...
kawan ibu yg jual sambal #ikanmasincilipadipedas nih wife pada Tam Spider uollssss
dia berjual seikhlas hati nak bagi org lain jugak merasa keenakkan sambal nih..
sebabtuh la terlajak laku sambal dia nih..
cubalahhhh...pasti tak menyesal!!


haaaa nampak tuh...gitew jek ibu makan
bila sibuk cucuk sate kadang tak sempat nak masak2
tapi perut lapooooo ngat...
dapat sepinggan menu cenggini pon dah mantop..
kenyangggg syukur Alhamdulillah.
cubalah yer.. :)


Okeylah...cam panjang berjela lak ibu menceceh nih. hari dah larut sangat nih..ibu sorang jek yang berjaga. Besok dah susah nak bangun pagi..baiklah ibu masuk beradu sekarang jugak. Ameera dah lama beradu..eh eh..baru sebut dah berbunyi bunyik tuh..anak anak..telepati kuat betul. Takleh terfikir langsung..sibuk lah dia terjaga lepas tuh...


PS : sambung lenkali



kalau suka LIKE k... :D

2 cuties - nak komen? KELIK SINI pon boleh!!:

Nafira usof berkata... Reply To This Comment

comel lah Ameera nih.
mata dia bulat.. cantek.. hehehe

Bertuah ibu dpt suami yang pandai masak. boleh gilir2 masak. hehehe

Zasillah Ariffin berkata... Reply To This Comment

@Nafira usof mekasih mama hehe...bulat matanya senang nak nampak baju apa yg lawo pada firasat dia kah kah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...