BE baru yang banyak Alahamdulillah :)



 photo bismillah_zpse3a79df3.gif


Salam petang semua...lamanya tak apdet! rindu giler!...ni ibu nak apdet pasal BE pulak..asik apdet pasal menu jer kan? terharu ibu ngan Nuffnang nih..walaupun ibu tak rajin apdet blog tapi masih lagi sudi bagi BE menyinggah di blog ibu yang cabuk tu. TQ ya Nuffnang..


Adalah jugak bukan banyak banyak sangat. Tapi pada ibu kiraq dah banyak sangatlah tu Alhamdulillah. Ibu skang ni tak rajin macam dulu dulu. Kalau dulu tu hari hari adaaaa jek ibu apdet blog. Kekakadang satu hari sampai 2 ke 3 entry, masa memula blogging tu kan cam kemaruk sket ahahaha. Skang nih dah malas tak sama macam dedulu. 


ada 4 yang masih on going..



Ps : mekasih nuffnang...InshaaAllah lepas ni apdet blog hehehe





kalau suka LIKE k... :D

2 cuties - nak komen? KELIK SINI pon boleh!!:

Najib Ariyan berkata... Reply To This Comment

alhamdullilah... bersyukur yang sedikit akan dapat yang banyak nanti... syukur

Zasillah Ariffin berkata... Reply To This Comment

@Najib Ariyan Alhamdulillah. betul tu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...