Hari special...

 photo bismillah_zpse3a79df3.gif


Salam petang semua....tengah buat apa tew?? kerja ke? hihihi ibu kat rumah ni kerja jugak, kerja suri rumah..kerja dari rumah...seronok sekarang duk rumah sambil jaga Ameera sambil kerja dari rumah ada income. 

Oklah, jome review menu ibu semalam...semlam kan besday ayah yang keeeee.... 39 tahun...haaaa ibu dah 35 tahun, ayah lak dah 39 tahun. Tak lama lagi nak masuk 4 series dah....dah tuaaaa hihihi






haaaa...semalam kan...ibu tak nak masak konon nak makan kat luar lah kan sebab besday ayah..
pastu tetiba ibu teringat yang semalam anak3 ibu ada kelas ngaji
jadik...kelas ngaji start pukul 8 mlm...sampai pukul 9 mlm...
takkan nak berlapor lak sampai kul 9 malam kan...
kesian lah kami...nak tak nak ibu malas tau sebenarnya hahahahah
ibu masuk jugak kat dapur, bukak peti ais n keluarkan ikan yang paling cepat lembik
haaa...masak lah ibu kat dapur menu lintang pukang nih....
tapi macam biasa ayah tuh lebih suka makan makan macam ni....
cepat dia balik kerja semalam...balik terus nak makan...
simple kan? tapi bertambah makan...




lepas tu...setiap kali besday mestilah nakada kek kan
ibu ngan meeya mmg suka sangat makan kek...
kami geng...
mintak ayah belikan kek...
jadik ayah gi kedai beli kek untuk diri sendiri....
hihihihihi
sebab tu lah kek tu kosong gitu...
sian ayah kan? hihihi
hepy besday ayah...
semoga ayang dipanjangkan usia, dimurahkan rezeki, diberikan kesihatan yang baik, diberikan ketampanan yang berpanjangan (awet muda), diberikan sifat kerajinan yang berpanjangan, dan kekal bahagia bersama kami hingga ke Jannah. Aamiin Yarabbal Alamiin. muahhh.



Okey skang ayah dah kenyang...cepatlah hantar Meeya gi kelas mengaji k...love u ayah...muahhh




P/s : hari jadi ayah selalunya simple sahaja....opsss hadiah ayah awal awal ibu dah belikan...biasalah ayah...pilih hadiah yang dia nak pakai jer...mintak bagpack laptop. 





kalau suka LIKE k... :D

2 cuties - nak komen? KELIK SINI pon boleh!!:

Eyqa Zq berkata... Reply To This Comment

Dapnye makanan. <3 I likee

Gee Lion berkata... Reply To This Comment

hanya mampu menjamah gambar makanan.
kejam sungguh ibu tauuuuu..
kadang-2 saya takjub dgn suri rumah ni,
seperti mana saya. ahakss..
sebab kadang-kadang kita ni masak gitu-gitu je, guna barang pon gitu-gitu je.. tapi hasil dia.. orang dok puji lah sedap.. hehehe..

oh ye, happy belated bufday kpd ayah juga ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...